Valtakunnallinen ja yhtenäinen 020-numerointi

Varmista yrityksesi tavoitettavuus ottamalla käyttöön valtakunnalliset 020-alkuiset yritysnumerot.

Sonera Cid -palvelulla saat yrityksellesi yhtenäisen puhelinnumeroinnin riippumatta siitä, missä yrityksen toimipisteet sijaitsevat ja millaisia päätelaitteita työntekijät käyttävät. Joustavilla puhelunohjauksilla varmistat tavoitettavuuden ja puhelut ohjautuvat aina oikeaan paikkaan. Halutessasi voit liittää palveluun myös nykyisen, paikallisen lankanumerosi.

Kiinnostuitko 020-yritysnumerosta?

Tilaa verkkokaupasta
Jätä yhteydenottopyyntö

Miksi 020-yritysnumero?

Paranna tavoitettavuutta

Valtakunnallinen numerointi luo uskottavuutta, parantaa tavoitettavuutta ja vahvistaa yrityksesi imagoa. Yritysnumero säilyy samana, vaikka käyttäisitkin numeroa eri päätelaitteilla tai yrityksesi muuttaisi eri osoitteeseen.

Määrittele puheluohjaukset

Ennalta määrätyillä asetuksilla puhelut voidaan ohjata aina oikeaan paikkaan, ja asetuksia on helppo muokata Cid Manager -hallinnointityökalulla. Tavoitettavuuden varmistamiseksi numeroihin voidaan rakentaa myös monipuolisia ohjausketjuja.

Erottele työ- ja vapaa-aika

Työntekijöiden vapaa-aika voidaan rauhoittaa työpuheluilta, kun työnumeroon soitetut puhelut ohjataan yritykseen. Matkapuhelimella saat ohjattua puhelut niin, että kännykkä näyttää työaikana yritysnumeroa ja vapaa-ajalla normaalia matkapuhelinnumeroa.

Miten yritysnumeron puheluohjaukset toimivat?

  • Yritysnumeroon tulevat puhelut ohjataan 1–3 puhelinlaitteen muodostamaan ketjuun.
  • Valmiita ketjuja voidaan määritellä 1–3 ja voit päättää itse, mikä niistä on milloinkin aktiivisena.
  • Lisäominaisuuksina Aikaohjaus, Soitonsiirto ja Poissaolotiedote.
  • Ohjauksia on helppo muuttaa ja hallinnoida Cid Manager -hallinnointityökalulla.

020-Yritysnumerot

020-Yritysnumerot

020-yritysnumerolla koko henkilöstö on tavoitettavissa samasta, yhtenäisestä puhelinnumerosta.

2,00

kk
alkaen
Tilaa

Täydennä yritysnumerointia lisäpalveluilla

Vastausrinki

Vastausrinki

Vastausringillä ohjaat puhelut pisimpään vapaana olevalle asiakaspalvelijalle.

2,00

kk
alkaen
Tilaa

Lisätietoa Vastausringistä

  • Lisämaksullinen palvelu sopii pienen tai keskisuuren yrityksen asiakaspalveluratkaisuksi.
  • Sisältää max. 3 vastausryhmää, joissa on 1–15 vastauspaikkaa.
  • Yrityksesi voi hallinnoida itse ryhmiä ja asiakaspalvelijat voivat poistua ja liittyä niihin tekstiviestikomennoilla.
  • Puhelu ohjautuu vastausryhmän pisimpään vapaana olleelle asiakaspalvelijalle.
  • Jos kaikki vastauspaikat ovat varattuja, puhelu siirtyy jonoon tai se ohjataan varavastauspaikkaan.
  • Hallinnoi helposti Cid Manager -hallinnointityökalulla.
Lisätietoa Vaihdepaketista
  • Lisämaksullinen pienen yrityksen viestintäratkaisu, johon sisältyvät myös ilmaiset puhelut vaihteeseen kuuluvien liittymien välillä.
  • Tuo puhelinvaihdeen toiminteet matkapuhelimiin ilman vaihdeinvestointeja.  
  • Yhteiseen numeroon tulevat puhelut voidaan tarvittaessa hajauttaa useammalle henkilölle.
  •  Puheluiden siirto vaihteesta työntekijöiden matkapuheliin on maksutonta, ja siirto onnistuu myös matkapuhelimella.
  • Voit halutessasi hajauttaa vaihteenhoidon ja asiakaspalvelun useille työntekijöille.
  • Välittäjillä joustavat työkalut puheluiden välittämiseen, työntekijöillä kännykässä monipuoliset puhelinvaihteen ominaisuudet.
Näytä vähemmän

Tutustu myös näihin

Touchpoint

Tutustu pienyrityksille suunnattuun ratkaisuun asiakaspuheluiden hoitoon.

Tutustu

Palvelunumerot

Tutustu ja tilaa yrityksellesi palvelunumerot, joilla voit laskuttaa asiakkaita saamastaan puhelinasiakaspalvelusta.

Tutustu

Parhaat palvelut yrittäjälle - tutustu ja löydä omasi.