Tiedota tehokkaasti ja vastaanota palautteet sujuvasti

Tarvitsetko tehokkaan väylän palautteen vastaanottamiseen? Tai automaattisen järjestelmän, jolla tavoitat asiakkaasi? Meiltä saat toimivat tiedotepalvelut asiakastiedottamiseen ja asiakaspalautteen vastaanottamiseen.

Palveluvaihtoehdot palautteen vastaanottamiseen ja tiedottamiseen

Viesti asiakkaillesi

Viestintä on tärkeä osa toimitusketjua ja sen luotettava toiminta on yhtä tärkeää kuin muutkin toimitusketjun lenkit. Sovellusten viestintäpalveluilla saat tiedotettua asiakkaitasi samalla kun käsittelet toimituksia tutulla käyttöjärjestelmällä. Tarjoamme monipuoliset ja valmiit rajapinnat, joilla viestintäpalvelut saadaan liitettyä helposti ja nopeasti sovellusten käyttöön. Viestintäkanavina on tarjolla tekstiviesti, faksi, sähköposti sekä ääniviesti – ja mikä parasta, kaksisuuntaisina.

Jätä yhteydenottopyyntö

Kaikki palautteet hallitusti

Yrityksesi toiminnan kehittämisen kannalta on tärkeää saada palautetta asiakkailta. Palautekanava tarjoaa mahdollisuuden antaa palautetta tekstiviestillä, sähköpostilla, faksilla tai jättämällä viestin puhelinvastaajaan. Kaikki yrityksellesi tulevat palautteet voidaan ohjata suoraan asiakaspalvelun sähköpostiin tai palvelun omaan selainkäyttöliittymään. Palvelulla voit myös vastata asiakkaalle tai lähettää muita lisätietoja.

Jätä yhteydenottopyyntö

Miksi tiedote- tai palautepalvelu?

Monimuotoiset viestintäkanavat

Palveluidemme avulla voit valita, miten haluat tavoittaa asiakkaasi. Sekä Sovellusten viestintäpalveluun että Palautekanavaan on tarjolla viestintämuodoksi tekstiviesti, faksi, sähköposti sekä ääniviesti.

Kohdenna ja tavoita

Kanavien monimuotoisuus antaa asiakkaalle vaihtoehtoja. Voit tehdä esimerkiksi kohdennusta ja käyttää viestintäkanavia asiakkaan toiveiden mukaan. Kynnys palautteen antamiseen on matalampi, mikäli valittavissa on useita eri kanavia.

Skaalautuvuus

Palvelut soveltuvat niin keskisuurten yritysten kuin julkishallinnonkin tarpeisiin. Meiltä löytyy kapasiteettia, joten pystymme tuottamaan isotkin palvelukokonaisuudet luotettavasti ammattitaidolla.