Web Contact Center

Uusi pilvipohjainen asiakaspalveluratkaisu

Nopeasti käyttöönotettava asiakaspalveluratkaisu 

Web Contact Center -palvelun avulla ohjaat asiakaspuhelusi oikeaan paikkaan yrityksessäsi, parannat asiakaskokemusta ja tehostat toimintaasi. Saat kokonaisnäkymän asiakaspalvelun puhelutilanteesta ja voit jakaa yhteydenottoja tasaisemmin henkilökunnallesi. Hallinnoit palvelua selainpohjaisella käyttöliittymällä, jolla voit määritellä puheluiden ohjaussääntöjä, aukioloaikoja, tallentaa jono- ja puhetiedotteita, tarkastella raportteja jne. Ratkaisu soveltuu monenlaiseen asiakaspalveluun, kuten myynti-, huolto- ja helpdesk-palveluun.

Jätä yhteydenottopyyntö

Miksi Web Contact Center

Tyytyväisemmät asiakkaat

Soittaessaan yritykseesi asiakkaasi tavoittavat haluamansa palvelun paremmin. Ruuhkatilanteissa parannat asiakaskokemusta jonotiedotteilla ja soittopyynnöillä.

Nopea käyttöönotto ja edullinen hinta

Pilvipohjaisen palvelun käyttöönotto on nopeaa eikä edellytä erillisiä laite- tai ohjelmistoinvestointeja. Hinnoittelu joustaa käyttäjämäärän mukaisesti sisältäen vastaanotettujen puhelujen kulut Soneran liittymiin.

Helppokäyttöisyys ja turvallisuus

Selainpohjaisella käyttöliittymällä hallitset itse helposti palvelua. Puheluiden automaattinen tallennus mahdollistaa laadunvalvonnan ja puheluissa sovittujen yksityiskohtien tarkistamisen.

Kattava raportointi asiakaspalvelun johtamiseen

Monipuolinen raportointi, jonka perusteella voit parantaa asiakaskokemusta ja kehittää toimintaa. Reaaliaikainen seuranta antaa näkymän kokonaistilanteeseen ja mahdollistaa tarvittaessa nopean reagoinnin.

Mitä Web Contact Center sisältää

  • Vakiopalvelut
  • Lisäpalvelut
  • Vakiopalvelut
    • Palvelunumerot ja ohjaukset
    • Selainpohjainen hallinnointityökalu
    • Asiakaspalvelujono, ohjaukset, asiakaspalveluryhmät ja hakujärjestys
    • Jonotiedotteet ruuhkatilanteissa
    • Puheposti
    • Tilastot ja tilastotietojen tulostus
    • Vahva tunnistus sisäänkirjautumisessa
  • Lisäpalvelut
    • Puheluiden tallennus
    • Monitorointi (raportointi, seuranta ja valvonta)
    • Palveluvalikot (IVR) ja soittopyynnöt ruuhkatilanteissa
    • Lisäpalvelut jonoihin (jonopaikkatiedote ja/tai jonotusaikatiedote, toistuvien puheluiden ohjaukset, sähköpostiviesti palveluilanteen heikennyttyä)
    • Infokortti puheluiden luokitteluun
    • Asiakastyytyväisyyskyselyt  (NPS)
    • Soittokampanjat ja soittolistojen hallinta
    • Asiakaspalvelijoiden ajastettu kirjautuminen jonoon

Katso video ja tutustu asiakastarinaan

Asiakaspalveluratkaisu paransi Tumik Oy:n asiakaskokemusta

Tumik Oy otti käyttöön Soneran Web Contact Center -palvelun asiakaspalvelun parantamiseksi.

Lue lisää