Sonera Viestintäpalvelu VIP

Viestintäpalvelu VIP tarjoaa tehokkaita ja monipuolisia ratkaisuja asiakaspalveluun, vaihteenhoitoon ja liikkuvaan työntekoon.

Tehokas viestintäratkaisu

Sonera Viestintäpalvelu VIP on nykyaikainen viestintäratkaisu. VIP yhdistää perinteisen puhelinvaihteen ja älykkään viestinnän ominaisuudet helppokäyttöiseksi palveluksi.

Jätä yhteydenottopyyntö

Miksi Viestintäpalvelu VIP?

Joustava ja kätevä

VIP-vaihde toimitetaan palveluna verkosta, se ei siis vaadi vaihdeinvestointeja tai erillistä ylläpitoa.  Sitä on helppo käyttää, sillä kaikki viestintä toimii kätevästi yhden käyttöliittymän kautta.

Parempi tavoitettavuus

Vaihteenhoitaja näkee läsnäolotiedoista, onko tavoiteltava henkilö vapaana. Asiakaspuheluihin vastaaminen nopeutuu, puhelut eivät jää vastaamatta eikä asiakkaita pompotella henkilöltä toiselle.

Läsnäolotiedot voi päivittää nopeasti myös älypuhelimella, ja tieto on heti sekä vaihteenhoitajan että kaikkien työntekijöiden nähtävillä.

Tehokkaampaa asiakaspalvelua

Asiakaspalvelu ei ole sidottu yhteen pisteeseen. Palvelutasoa voidaan seurata ja hallita reaaliaikaisesti. Ja mikä parasta, kun asiakkaat saavat parempaa palvelua tarkoittaa se tyytyväisempiä asiakkaita.

Kaikki irti Viestintäpalvelu VIP:stä

  • Joustavat asiakaspalveluryhmät
  • Ketterä vaihteenhoito
  • Asiakaspalvelun johtaminen ja seuranta
  • Liikkuvaan työhön
  • Etätyöhön
  • Helppo hallinnointi
  • Reaaliaikaisella viestinnällä tehokkuutta
  • Joustavat asiakaspalveluryhmät
    • Kirjaudut sisään asiakaspalveluryhmiin ja niistä ulos yhdellä klikkauksella tietokoneellasi.
    • Asiakaspalveluryhmään voidaan liittyä missä vain kaikilla päätelaitteilla, myös älypuhelimilla ja tableteilla, jolloin myös liikkuvia asiantuntijoita voidaan hyödyntää tehokkaasti.
    • Voit viestiä läsnäolotietosi avulla kollegoillesi, voitko liittyä asiakaspalveluryhmään vai et.

     

  • Ketterä vaihteenhoito
    • Vaihteenhoitajan työkalu tuo sujuvan sisään- ja uloskirjautumisen vaihteeseen sekä näkymän työntekijöiden reaaliaikaisiin läsnäolotietoihin.
    • Yrityksen henkilöhakemisto on tietokoneessasi.
    • Näet reaaliaikaisesti työntekijän tavoitettavuustilan ja lisäksi myös tarkemmat kalenteritiedot.
    • Tilapäinen puhelunvälitys mobiilisovelluksella käyttäen joko älypuhelinta tai tablettia.
    • Välitys onnistuu myös poistuessasi työpisteeltä.
  • Asiakaspalvelun johtaminen ja seuranta
    • Asiakaspalvelijan työkalu tarjoaa reaaliaikaisen näkymän asiakaspalvelun suorituskykyyn ja lisäksi kaikki puheluiden käsittelyominaisuudet.
    •  Asiakaspalvelun esimiehen työkalu tarjoaa reaaliaikaisen näkymän asiakaspalvelun suorituskykyyn ja mahdollisuuden reagoida haasteisiin.
    • Palvelun avulla pysyt ajan tasalla henkilöstön kuormituksesta.
    • Seuraat reaaliaikaisesti jonomääriä, vastausaikoja ja luopuneiden asiakkaiden määriä sekä reagoit mahdollisiin haasteisiin välittömästi.

     

     

  • Liikkuvaan työhön
    • VIP:n ominaisuudet matkapuhelimessa takaavat hyvän tavoitettavuuden ja tehokkaan tiedonkulun, vaikka työntekijä ei itse tarvitsisikaan viestintäominaisuuksia.
    • Yrityksen henkilöhakemisto on aina matkapuhelimessasi, joten tavoitat kontaktit tehokkaammin.
    • Tietokone ja internet häivyttävät etäisyyden: viestintä toimii kuten toimistolla ja tutuilla puhelinnumeroilla, olit sitten missäpäin maailmaa tahansa.
    • Säästät puhelukustannuksissa, kun soitat puhelut PC:ltä yritykseesi veloituksetta ja muualle Suomeen aina kotimaanpuhelun hinnalla.
    • Ulkomailla vastaanotat puhelinnumeroihisi soitetut puhelut tietokoneella veloituksetta.

     

  • Etätyöhön
    • Lisää työskentelymukavuutta, sillä voit työskennellä joustavasti missä vain.
    • Voit valita sähköpostin sijaan puhelun, jonka voit soittaa suoraan tietokoneen Outlook-sovelluksella.
    • Näet kollegasi tavoitettavuuden reaaliaikaisesti.

     

     

  • Helppo hallinnointi
    • Palvelua hallinnoidaan Sonera Yritysportaalin kautta.
    • Monipuoliset toiminnot helpottavat palvelun käyttöä.
    • Uusi, helppokäyttöinen ja monipuollinen VIP Raportointipalvelu antaa kaivattua tietoa asiakaspalvelujonojen, vaihteen ja käyttäjien puheluliikennemääristä, puhelukuormituksen jakautumisista ja puheluiden käsittelytiedoista.
  • Reaaliaikaisella viestinnällä tehokkuutta
    • Tietokoneen käyttäminen myös reaaliaikaiseen viestintään (puhelut, chat, tekstiviestit) tekee kommunikoinnista tehokasta ja ergonomista.
    • Valittavissa on aina tilanteeseen sopivin viestintätapa.

Apua Käyttötuesta

Käyttötuesta saat tukea Viestintäpalvelu VIP:n käyttöönottoon.

Asiakkaamme kertovat

Tutustu myös

020-yritysnumerointi

Tutustu valtakunnalliseen ja yhtenäiseen 020-yritysnumerointiin.

Tutustu

Ulkoistettu asiakaspalvelu

Hoidamme asiakaspalvelun tai vaihteenhoidon yrityksesi puolesta.

Tutustu

Ota yhteyttä

Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu

0200 188 18
ark. klo 8–16.30
(mpm/pvm myös jonotusajalta)
Kirjaudu Yritysportaaliin
Varaa soittoaika
 

Yritysmyyntipalvelu
Vikatilanteet yrityksille

0206 90801
puhelut 24 h
korjaus ark. 8–17
(mpm/pvm myös jonotusajalta)
Tee vikailmoitus