Viestintäpalvelu TOP Max

Ciscon teknologiaan pohjautuva monipuolinen viestintäratkaisu suurten yritysten tarpeisiin.

Räätälöity palvelu käyttäjien vaativiin viestintätarpeisiin

Viestintäpalvelu TOP Max kokoaa yhteen yhdentyvän viestinnän (Unified Communications) monipuoliset palvelut, niin perinteiset puhelinvaihteen palvelut, puhelunvälitysominaisuudet, asiakaspalvelun kuin matkapuhelimetkin yhdeksi saumattomaksi kokonaisuudeksi suoraan verkosta ilman erillisiä investointeja.

Jätä yhteydenottopyyntö

Miksi TOP Max

Tehoa yrityksen viestintään

Uudet ja tehokkaat tavoitettavuuden ja viestinnän palvelut tehostavat yrityksesi toimintaa ja integroivat ne toimistosovelluksiin. Parempi näkyvyys työntekijöiden läsnäolotietoon ja tavoitettavuuteen vähentää turhaa työtä monissa tilanteissa. Palveluun sisältyy monipuolinen raportointi yrityksen puhelinliikenteestä.

Asiakkaan kokoinen ja näköinen palvelukokonaisuus

Palvelun suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota hyvään käytettävyyteen, mikä edesauttaa ominaisuuksien aktiivista käyttöä ja työtyytyväisyyttä. Palvelun hallinta sisältää helpot rakenteet kustannusten hallintaan ja kapasiteettien joustavaan määritykseen. Käyttäjätarpeiden laatua ja määrää voidaan muuttaa sopimuskauden aikana.

Ei vaadi erillisiä investointeja

Koko ratkaisu on yksi saumaton, palveluna verkosta tuotettava kokonaisuus, joten erillisiä lisäinvestointeja ei tarvita. TOP Max -palvelupilvi tarjoaa luotettavat ja tietoturvalliset yhdentyvän viestinnän palvelut Soneran palvelukeskuksesta.

Kansainvälinen ratkaisu

TOP Max palvelu voidaan ulottaa asiakkaan mukana maailmalle. Samat viestinnän ja tavoitettavuuden välineet toimivat myös ulkomaan toimipisteessä. Telia Companyn kansainvälisten DataNet -palveluiden avulla voidaan rakentaa laadukkaat yhteydet, jolloin asiakkaan viestinnällinen sisäverkko kasvaa globaaliksi.

Mitä TOP Max Viestintäpalvelu sisältää

  • Vakiopalvelut
  • Lisäpalvelut
  • Vakiopalvelut
    • Numerointipalvelut
    • Liittymäsopimus 
    • Liikennesopimus
       
    • Laitteet
    • Ohjelmistot
    • Palvelukeskuksen varmennetut palvelut
       
    • Ylläpitosopimus
    • Toimitussopimus 
    • Peruskoulutus
       
  • Lisäpalvelut

    Liitettävissä on runsas määrä lisäpalveluita yritysten erilaisiin tarpeisiin, kuten:

    • Kansainvälinen ulottuvuus
    • Integroinnit asiakkaan tietojärjestelmiin
    • Contact Center

     

    • Vaihteenhoito
    • Puheentallennusratkaisu
    • Puhe- ja videoyhteydet internetistä