Ulkoistettu asiakaspalvelu ja vaihteenhoito

Ulkoistuspalveluillamme voit ulkoistaa palvelujen teknisen toteutuksen lisäksi myös palvelua tuottavan henkilöstön Soneralle joko osittain tai kokonaan.

Ulkoistuspalveluillamme voit ulkoistaa palvelujen teknisen toteutuksen lisäksi myös palvelua tuottavan henkilöstön Soneralle joko osittain tai kokonaan. Ulkoistuksella voit keskittyä ydinliiketoimintaasi ja saada säästöjä yrityksesi henkilöstö- ja tilakustannuksissa. Samalla varmistat, että puhelimeen vastaa aina koulutettu, kielitaitoinen ja osaava henkilö. Me vastaamme puolestasi henkilöstön rekrytoinnista, koulutuksesta ja sijaisuuksista sekä niistä aiheutuvista kustannuksista. Huolehdimme myös palveluissa tarvittavan tekniikan kehityksestä, ylläpidosta ja investoinneista.

Jätä yhteydenottopyyntö

Miksi ulkoistaisin asiakaspalvelun tai vaihteenhoidon?

Kiinteiden kustannusten muuttaminen muuttuviksi

Ulkoistamalla asiakaspalvelun ja vaihteenhoidon maksat palvelusta käytön mukaan. Yrityksellesi ei tule asiakaspalvelutoimintoihin liittyviä henkilöstö-, tila- ja tietotekniikkakustannuksia.

Joustavaa, huoletonta ja luotettavaa palvelua juuri sovitunlaisena

Voit ulkoistaa asiakaspalvelusi ja vaihteenhoitosi meille haluamassasi laajuudessa, kokonaan tai osittain.

Palvelun jatkuva seuranta ja kehitys

Palvelun sujuvuutta seurataan jatkuvasti ja siitä raportoidaan sinulle säännöllisesti vakioraportilla. Laatua seurataan myös laatukoulutuksien, asiakaspalautteiden sekä oman henkilöstösi suorittaman palveluarvioinnin avulla.

Palveluvaihtoehdot

  • Vaihteenhoitopalvelu
  • Ulkoistettu asiakaspalvelu
  • Lisäpalvelut
  • Vaihteenhoitopalvelu

    Vaihteenhoitopalvelussa hoidamme puolestasi puhelinvaihteeseen tulevan ja liittyvän puheluliikenteen. Palvelua on mahdollista saada suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

    Vaihteenhoitopalvelu skaalautuu tarpeidesi mukaan, voit antaa koko vaihteenhoidon vastuullemme tai käyttää palvelua päivystysluonteisesti. Voit esimerkiksi jatkaa yrityksesi oman puhelinvaihteen aukioloaikaa iltaisin ja lauantaisin tai käyttää vaihteenhoitopalvelua apuna tilapäisissä ruuhka- tai poissaolotilanteissa.

     

  • Ulkoistettu asiakaspalvelu

    Ulkoistetulla asiakaspalvelulla saat yrityksesi asiakaspalvelutoiminnot hankittuna palveluna. Palvelu sisältää yrityksesi palvelualueeseen erikoistuneen ammattitaitoisen henkilöstön, jonka käytössä ovat tehokkaasti tietotekniikkaa ja monikanavaista asiakaspalvelua tukevat virtuaalisen palvelukeskuksen työkalut.

    Voit korvata puhelinasiakaspalveluun liittyvät tehtävät haluamassasi laajuudessa tai esimerkiksi laajentaa nykyistä asiakaspalvelua yrityksesi tarpeiden mukaan. Palvelua on mahdollista saada suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Sovitusta palvelusta maksetaan käytön mukaan.

  • Lisäpalvelut

    Ulkoistettuun asiakaspalveluun ja Vaihteenhoitopalveluun on lisäksi saatavissa seuraavat lisäpalvelut:

    • Hakemistoliitäntä, jolloin yrityksesi tiedot saadaan hyödynnettyä välitystoiminnassa. Esimerkiksi Microsoft Active Directory.
    • Kalenteri- ja kulunvalvontaliitännät sekä Lync/Skype for Business- tai VIP-palveluiden liitännät, joilloin vaihteenhoitaja saa hyödynnettyä nämä läsnäolotiedot henkilöstöstänne puheluiden välityksessä. Myös mobiili tilatieto voidaan tuoda vaihteenhoitajan käyttöön.

Ota yhteyttä

Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu

0200 188 18
ark. klo 8–16.30
(mpm/pvm myös jonotusajalta)
Kirjaudu Yritysportaaliin
Varaa soittoaika
 

Yritysmyyntipalvelu
Vikatilanteet yrityksille

0206 90801
puhelut 24 h
korjaus ark. 8–17
(mpm/pvm myös jonotusajalta)
Tee vikailmoitus