Contact Center -asiakaspalveluratkaisu

Monikanavainen, verkossa toimiva Contact Center -asiakaspalveluratkaisu tarjoaa helpon tavan kehittää ja tehostaa kaikenkokoisten asiakaspalveluorganisaatioiden toimintaa.

Hallitse yhteydenottoja Contact Center -palvelulla

Soneran Contact Center -palvelu sisältää monipuoliset ominaisuudet, kuten jonotuksen ja asiakaspalvelijoiden puhelumäärien hallinnan, yhteydenottojen ohjauksen sekä asiakaspalvelutoiminnan seuranta ja raportointityökalut. Palvelu on joustavasti laajennettavissa toiminnan kasvaessa ja soveltuu myös organisaatioille, joiden asiakaspalvelutoiminnot ovat maantieteellisesti hajautettuina. Kansainvälisille yrityksille voimme tarjota – erityisesti pohjoismaissa ja Baltiassa – ratkaisuja, joilla eri maiden Contact Center -tarpeet voidaan hoitaa yhdellä järjestelmällä.

Jätä yhteydenottopyyntö

Miksi Contact Center?

Yhteydenottokanavien saumaton hallinta

Perinteisen puheen lisäksi Contact Centerin yhteyskanavina ovat sähköposti, pikaviestit, soittopyynnöt ja faksit. Lisäksi sosiaalisen median kanavat, esimerkiksi Twitter ja Facebook, voidaan liittää saumattomaksi osaksi kokonaisuutta.

Laiteriippumatonta työskentelyä

Asiakaspalvelijat voivat käyttää palvelua myös kotoa käsin tai matkapuhelimesta.

Hyödyllinen raportointi

Monipuolinen raportointi luo pohjan palvelun suunnitelmalliseen hallintaan: toiminnan mittaaminen ja seuraaminen reaaliaikaisesti auttaa reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Lisätietoa palvelusta

  • Yhteyskanavat
  • Joustava palvelu
  • Monipuolinen raportointi
  • Yhteyskanavat
    • Nykyaikaiset yhteyskeskusratkaisumme on suunniteltu pitkän kokemuksen tuomalla asiantuntemuksella vastaamaan erilaisiin viestintätarpeisiin.
    • Perinteisen puheen lisäksi yhteyskanavina ovat sähköposti, pikaviestit, soittopyynnöt ja faksit.
    • Lisäksi sosiaalinen media - kuten Twitter ja Facebook – voidaan liittää saumattomaksi osaksi kokonaisuutta.
  • Joustava palvelu
    • Yrityksesi asiakaspalvelijat voivat tarvittaessa liittyä palveluun myös kotoa tai jopa matkapuhelimesta.
    • Monipuoliset integraatiorajapinnat mahdollistavat ratkaisun liitettävyyden muihin liiketoimintasovelluksiin (CRM, ERP).
  • Monipuolinen raportointi
    • Contact Center sisältää monipuolisen raportoinnin.
    • Se mahdollistaa yhteyskeskuksen suunnitelmallisen hallinnan, toiminnan mittaamisen, reaaliaikaisen seurannan ja nopean reagoinnin muuttuviin tilanteisiin.

Asiakaspalvelua verkossa

Tutustu videolla Soneran Virtual Contact Center Onlineen.

Asiakaspalvelijan käyttöliittymä

Katso videolta, miten asiakaspalvelu sujuu helposti kännykän kautta.

Proaktiivista asiakaspalvelua

Katso, miten voit tukea ja auttaa asiakastasi asiakaspalvelun resurssein.

Tutustu myös

020-yritysnumerointi

Tutustu valtakunnalliseen ja yhtenäiseen 020-yritysnumerointiin.

Tutustu

Ulkoistettu asiakaspalvelu

Hoidamme asiakaspalvelun tai vaihteenhoidon yrityksesi puolesta.

Tutustu

Ota yhteyttä

Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu

0200 188 18
ark. klo 8–16.30
(mpm/pvm myös jonotusajalta)
Kirjaudu Yritysportaaliin
Varaa soittoaika
 

Yritysmyyntipalvelu
Vikatilanteet yrityksille

0206 90801
puhelut 24 h
korjaus ark. 8–17
(mpm/pvm myös jonotusajalta)
Tee vikailmoitus