Unohtuiko tunnus tai salasana

Tarvitsen apua kirjautumiseen

  • Olen unohtanut käyttäjätunnuksen tai salasanan
  • Minulla ei ole vielä tunnusta – haluan luoda tunnuksen
  • Olen unohtanut käyttäjätunnuksen tai salasanan

    Olen liittymäni tai liittymieni omistaja eli asiakas

    Hae käyttäjätunnus tai salasana verkkopankkitunnistautumisella. Näin saat unohtuneen tunnuksen, olit sitten matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas tai molempia.

    Jatka tunnistautumiseen

    Käytössäni on Soneran liittymä, mutta en omista sitä

    Olen matkapuhelinliittymän käyttäjä

    • Pyydä unohtunut salasana lähettämällä tekstiviesti salasana numeroon 15400.
    • Kirjaudu tämän jälkeen puhelinnumerollasi ja tekstiviestillä saamallasi salasanalla Omille Sivuille.

    Laajakaistaliittymän käyttäjä:

  • Minulla ei ole vielä tunnusta – haluan luoda tunnuksen

    Luo uusi tunnus verkkopankkitunnistautumisella.

    • Näet kaikki omistamasi liittymät kerralla, olit sitten matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas tai molempia.
    • Voit muokata liittymäsi/liittymiesi ominaisuuksia, kuten muuttaa liittymätyyppiä tai kytkeä ja tilata palveluja.
    • Liittymän omistaja olet, jos liittymä on nimissäsi. Omistaja on yleensä myös liittymän laskun saaja.

    Luo tunnus

En löydä haluamani palveluja Omilta Sivuilta

  • En näe perheenjäsenteni käytössä olevia liittymiä
  • En näe käytössäni olevaa työsuhdeliittymää
  • En näe Sonera Viihteen tv-tallennuspalvelua
  • En näe saamiani multimediaviestejä
  • En näe perheenjäsenteni käytössä olevia liittymiä

    Jos omistat perheenjäsentesi liittymiä (eli liittymät ovat nimissäsi ja maksat niiden laskut), sinun tulee luoda itsellesi tunnus verkkopankkitunnistautumisella nähdäksesi kaikkien omistamiesi liittymien tiedot.
    Luo tunnus

  • En näe käytössäni olevaa työsuhdeliittymää

    Kirjaudu sisään työsuhdeliittymäsi numerolla. Koska et omista työsuhdeliittymääsi, et näe sen tietoja kirjautuessasi verkkopankkitunnistautumisen kautta luomallasi tunnuksella.

    Luo haluamasi salasana lähettämällä työsuhdeliittymästäsi viesti SALASANA ABC123 numeroon 15400. Vaihda merkkien ABC123 tilalle valitsemasi salasana.

  • En näe Sonera Viihteen tv-tallennuspalvelua

    Kirjaudu Omille Sivuille palvelun oston yhteydessä saamillasi laajakaistatunnuksilla.
    Pyydä unohtunut salasana

    Kirjautuessasi verkkopankkitunnistautumisen kautta luomallasi tunnuksella pääset tallennuspalveluun, kun kytket laajakaistatunnuksen luomaasi uuteen tunnukseen. Katso ohjeet tunnuksen kytkemiseen

  • En näe saamiani multimediaviestejä

    Kirjaudu Omille Sivuille kyseisen liittymän numerolla ja salasanalla, niin näet saapuneen multimediaviestin.

    Pyydä unohtunut salasana lähettämällä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400.