Soita puhelintukeen

Puhelintuesta saat apua välittömästi. Tarvittaessa hyödynnämme myös etäyhteyttä.

Puhelintuen asiantuntijat auttavat tietotekniikkaan liittyvissä asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa. Puhelintuki palvelee maanantaista perjantaihin klo 8–20. Lauantaisin ratkomme ongelmia klo 9–16.30. Autamme sinua puhelintuen 0600 15500 palvelunumerossa ja palvelusta veloitamme 2,25 € / min + mpm / pvm (alv. 24 %). Usein asia ratkeaa nopeasti ja vaivattomasti puhelun aikana otettavan etäyhteyden avulla. Puhelintuessa palvelemme yritystänne valtakunnallisesti sijainnistanne riippumatta.

0600 15500

2,25 €/min + pvm/mpm, alv. 24 %.
arkisin 8–20
lauantaisin 9–16.30


Puhelintuen palvelut

Soita puhelintukeen kun

  • Sähköposti ei toimi tai haluat asentaa uuden palvelun.
  • Tarvitset apua Office 365 -palvelun käyttöönotossa.
  • Tarvitset apua Viestintäpalvelu VIP:n tai Touchpointin käytössä.
  • Tarvitset apua ohjelmien tai laitteiden asentamiseen.
  • Tarvitset opastusta tietokoneen tai uuden puhelimen käytössä.
  • Tietokoneesi tai nettiyhteytesi ei toimi.
  • Haluat opastusta maksupäätteen käyttöönotossa.
  • Tarvitset apua Spotify Business -palvelun käyttöönotossa ja asetuksissa.

Esimerkki: Laitteen käyttöönotto

Ota kaikki irti uudesta älypuhelimestasi, tabletistasi tai läppäristäsi! Asiantuntijamme auttavat sinua saamaan uuden laitteen tärkeimmät ominaisuudet käyttöösi. Opastuksen jälkeen saat koonnin läpi käydyistä asioista sähköpostiisi.

Käyttöönoton opastusta varten tarvitset langattoman internetyhteyden ja noin puoli tuntia aikaa.

Esimerkki: Vuosihuolto

Kattava tietokoneen vuosihuolto pitää tietokoneesi toimintakyvyn parhaimmillaan vuodesta toiseen. Tietokoneen vuosihuollossa saat raportin ja toimenpidesuositukset sähköpostiisi.

Toimenpiteiden kesto on noin puoli tuntia tietokoneen ja/tai laajakaistayhteyden nopeudesta riippuen.

Kokemuksia Käyttötuesta

Onneksi minulle suositeltiin Käyttötuki-palvelua ja sain sähköpostin toimimaan uudessa kännykässäni. Iso kiitos!

Sirkka, Helsinki

Soitin Soneran Käyttötukeen Sonera VIP -palvelun vastaajaan liittyvissä asioissa. Halusin tallentaa henkilökohtaisen tervehdysviestin vastaajatervehdykseksi ja käyttötuen henkilön kanssa kävimme läpi, miten äänitys tapahtuu ja miten tervehdystä voi myöhemmin muuttaa. Samalla sain vinkkejä VIP:n poissaolotiedotetoiminnallisuuden käyttämiseksi. Poissaolotiedotteen avulla sain parannettua oman tavoitettavuuteni hallintaa lomien ja muiden poissaolojen aikana.

Onneksi minulle suositeltiin Käyttötuki-palvelua ja sain sähköpostin toimimaan uudessa kännykässäni. Iso kiitos!

Sirkka, Helsinki

Soitin Soneran Käyttötukeen Sonera VIP -palvelun vastaajaan liittyvissä asioissa. Halusin tallentaa henkilökohtaisen tervehdysviestin vastaajatervehdykseksi ja käyttötuen henkilön kanssa kävimme läpi, miten äänitys tapahtuu ja miten tervehdystä voi myöhemmin muuttaa. Samalla sain vinkkejä VIP:n poissaolotiedotetoiminnallisuuden käyttämiseksi. Poissaolotiedotteen avulla sain parannettua oman tavoitettavuuteni hallintaa lomien ja muiden poissaolojen aikana.

Sonera Käyttötuki

Tutustu kaikkiin Käyttötuen palveluihin.

Tutustu myös

  • Lataa etätukiohjelmisto