Uudistamme palveluidemme runkoverkkoja sinun parhaaksesi

Päivitämme kiinteiden verkkoyhteyksiemme runkoverkkojen laitteet uusimpaan teknologiaan. Päivitys koskee seuraavia palveluitamme: DataNet, Business Internet ja Yritysinternet.

Uudistamme runkoverkkojemme laitteistoa vastaamaan uusinta mahdollista teknologiaa. Haluamme varmistaa luotettavan alustan liiketoimintasi kasvun tueksi. Tarjoamme sinulle mahdollisimman laadukkaat verkkopalvelut ja samalla vastaamme tulevaisuuden verkon tarpeisiin ja haasteisiin. Saat meiltä luotettavat yhteydet nyt ja tulevaisuudessa!

For an English summary of our backbone networks upgrade, download this pdf (126kb).

Mitä hyötyä runkoverkkojen uudistamisesta on?

Lisää kapasiteettia verkkoosi

Uusien laitteiden avulla luomme lisäkapasiteettia verkolle. Täten vastaamme samalla datan merkittävään kasvuun ja digitalisaation erilaisiin tarpeisiin.

Entistäkin turvallisempi verkko

Uudistuksen myötä pidämme huolen siitä, että liiketoimintasi verkkoyhteyksien turvallisuuden jatkuvuus varmistetaan.

Verkkoyhteyksien parempi vikasietoisuus

Uudistuksen myötä liiketoimintasi verkkoyhteyksien vikasietoisuus paranee, koska Soneran runkoverkon liikenne on paremmin varmennettua. Runkoverkon häiriötilanteissa verkkoliikenteesi siirretään automaattisesti toiselle Soneran runkoverkon laitteelle, mikäli vika koskee yhteyksiäsi.

Milloin ja miten uudistus tapahtuu?

Uudistus on parhaillaan käynnissä ja kestää 30.3.2018 asti. Tiedotamme sinua sähköpostitse liittymäsi muutoksesta noin kaksi viikkoa etukäteen. Liittymäsi IP-liikenne katkeaa sovittuna ajankohtana noin 2–5 minuutin ajaksi. Muutos on liittymä- ja toimipistekohtainen.

Täytyykö minun tehdä jotakin?

Tiedotathan katkoksesta sisäisesti toimipistekohtaisesti. Normaalissa tapauksessa sinulta ei vaadita muita toimenpiteitä. Mikäli uudistus kuitenkin edellyttää yrityksesi kohdalla etukäteisvalmisteluja, olemme yhteydessä sinuun ennen uudistusta.

Milloin ja miten uudistus tapahtuu?

Uudistus on parhaillaan käynnissä ja kestää 30.3.2018 asti. Tiedotamme sinua sähköpostitse liittymäsi muutoksesta noin kaksi viikkoa etukäteen. Liittymäsi IP-liikenne katkeaa sovittuna ajankohtana noin 2–5 minuutin ajaksi. Muutos on liittymä- ja toimipistekohtainen.

Täytyykö minun tehdä jotakin?

Tiedotathan katkoksesta sisäisesti toimipistekohtaisesti. Normaalissa tapauksessa sinulta ei vaadita muita toimenpiteitä. Mikäli uudistus kuitenkin edellyttää yrityksesi kohdalla etukäteisvalmisteluja, olemme yhteydessä sinuun ennen uudistusta.

Yhteystiedot

Mikäli muutos herättää kysymyksiä, voit olla meihin yhteydessä seuraavilla tavoilla.

Sonera Tekninen yritysasiakaspalvelu

0206 90801 (mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Avoinna arkisin kello 9–17 (viankorjaus)
Ulkomailta: +358206 90801 (ulkomaanpuhelumaksu)

Yritysportaali

Viesti teknisen yritysasiakaspalvelun kanssa tai jätä palvelupyyntö tai vika- ja häiriöilmoitus.

Kirjaudu

Soneran yhteyshenkilösi

Mikäli yritykselläsi on nimetty Soneran yhteyshenkilö, saat apua myös häneltä.