Apu ja tuki

Soita meille

Asiakaspalvelu
(ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Kotipuhelinasioissa ma–pe 8–16. Jos puhelimesi on varastettu, soita 0206 9 0101 (mpm/pvm, myös aukioloaikojen ulkopuolella).

0200 1 7000
(mpm/pvm, myös jonotusajalta) Vastausajat ja valikkorakenne
Sonera Yritysasiakaspalvelu
(ma-pe 8–16.30) Täältä löydät yritysasiakaspalvelun yhteystiedot ja puhelinnumerot

0200 18818
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Vikapalvelu
(ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Sonera Viihteen vikailmoitukset vastaanotamme ma–pe 8–22 sekä la–su 9–20. Hätätilanteissa voit soittaa myös aukioloaikojen ulkopuolella.

0206 9 0101
(mpm/pvm, myös jonotusajalta) Vastausajat
Kiinteistösopimukset
(ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Autamme kiinteistösopimusasiakkaitamme kaikissa asiakkuuteen liittyvissä asioissa.

0200 11 611
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Myyntipalvelu
(ma–pe 8–20, la 9–16.30)

0800 133 133
(maksuton)
Helpson
(ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Neuvomme teknisissä ongelmatilanteissa ja laitteiden (puhelimet, nettitikut, modeemit, digiboksit jne.) asennuksessa ja käytössä puhelimitse tai paikan päällä.

0600 10 100
(2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm)