Apu ja tuki

Soita meille

Asiakaspalvelu
(ma–pe 8–20, la 9–16.30) Poikkeavat aukioloajat

Autamme yksityisasiakkaitamme kaikissa asiakkuuteen kuuluvissa asioissa.

0200 1 7000
(mpm/pvm, myös jonotusajalta) Vastausajat ja valikkorakenne
Sonera Yritysasiakaspalvelu
(ma-pe 8–16.30) Täältä löydät yritysasiakaspalvelun yhteystiedot ja puhelinnumerot

0200 18818
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Vikapalvelu
(ma–pe 8–20, la 9–16.30) Poikkeavat aukioloajat

Autamme teknisissä ongelmatilanteissa ja otamme vastaan vikailmoituksia.

0206 9 0101
(mpm/pvm, myös jonotusajalta) Vastausajat
Kiinteistösopimukset
(ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Autamme kiinteistösopimusasiakkaitamme kaikissa asiakkuuteen liittyvissä asioissa.

0200 11 611
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Myyntipalvelu
(ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Aukioloajan ulkopuolella (la 16.30–20 ja su 9–20) voit jättää meille soittopyynnön.

0800 133 133
(maksuton)
Helpson
(ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Neuvomme ja opastamme teknisissä ongelmatilanteissa puhelimitse tai paikan päällä.

0600 10 100
(2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm)