Apu ja tuki

Soita meille

Asiakaspalvelu
(ma–pe 8–20, la 9–16.30) Poikkeavat aukioloajat

Autamme yksityisasiakkaitamme kaikissa asiakkuuteen kuuluvissa asioissa.

0200 1 7000
(mpm/pvm, myös jonotusajalta) Vastausajat ja valikkorakenne
Vikapalvelu
(ma–pe 8–20, la 9–16.30) Poikkeavat aukioloajat

Autamme teknisissä ongelmatilanteissa ja otamme vastaan vikailmoituksia.

0206 9 0101
(mpm/pvm, myös jonotusajalta) Vastausajat
Kiinteistösopimukset
(ma–pe 8–20, la 9–16.30) Poikkeavat aukioloajat

Palvelemme taloyhtiöiden edustajia Kaapeli-TV -ja laajakaista-asioissa.

0200 11 611
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Myyntipalvelu
(ma–pe 8–20, la 9–16.30) Poikkeavat aukioloajat

Aukioloajan ulkopuolella (la 16.30–20 ja su 9–20) voit jättää meille soittopyynnön.

0800 133 133
(maksuton)
Helpson
(ma–pe 8–20, la 9–16.30) Poikkeavat aukioloajat

Neuvomme ja opastamme teknisissä ongelmatilanteissa puhelimitse tai paikan päällä.

0600 10 100
(2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm)

Kysy verkossa

Sonera Klaani

Kysy, kommentoi ja osallistu! Palstalta saat myös apua ongelmatilanteisiin.

Facebook

Ota yhteyttä koska tahansa, vastaamme arkisin noin klo 8–20 välillä. Voit lähettää meille myös yksityisviestin.

Twitter

Voit twiitata asiakaspalvelullemme mihin aikaan vain, vastaamme viesteihin arkisin noin klo 8–20 välillä.

Yhteydenottopyyntö

Pyydä neuvoja tai lisätietoja palveluistamme. Asiakaspalvelumme vastaa yhteydenottoosi.