Ota yhteyttä näppärästi netin kautta

Haluatko tehdä tarjouspyynnön, muutoksia laskutukseen, ilmoittaa liittymän omistajan vaihdoksesta tai antaa meille palautetta?

Nämä ja monta muuta asiaa voit hoitaa yhteydenottolomakkeilla. Ennen yhteydenottolomakkeen täyttämistä varmistathan, että sinulla on yrityksessä allekirjoitusoikeus tai olet yrityksen meille ilmoittama yhteyshenkilö.
 

Yritysasiakaspalvelumme on tällä hetkellä valitettavasti ruuhkautunut. Yritysportaalin kautta hoidat ympäri vuorokauden kätevästi mm. seuraavat asiat: maksuajan muutos, laskukopiot ja muut palveluiden muutokset.

  • Muistathan myös, että Yrityspäätteessä pääset hallinnoimaan yrityksesi matkapuhelinliittymiä juuri silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Jos kaipaat apua, asiakaspalvelumme on siellä yhden klikkauksen päässä chatissa aina arkisin klo 9–15.
  • Kiireellisissä vika- ja häiriötilanteissa pyydämme soittamaan tekniseen asiakaspalveluumme. Mikäli asia koskee jo Soneralle raportoitua palvelupyyntöä tai vika- tai häiriötilannetta, asiointia nopeuttaa saadun palvelutunnuksen käyttö.
 

Yrityspääte

Sonera Yrityspäätteessä pääset hallinnoimaan yrityksesi matkapuhelinliittymiä.

Osoitteenmuutokset

Ilmoita yrityksesi käynti- ja
laskutusosoitteiden muutoksista.

Liittymä- ja palvelumuutokset

Hallinnoi yrityksesi palveluiden ja liittymien tietoja.

Vika- ja häiriöilmoitukset

Ilmoita palveluitamme koskevista vikatilanteista.

Laskutusasiat

Tee muutoksia tai pyydä lisätietoja yrityksesi laskutukseen.

Pyydä tarjous

Jätä meille tarjouspyyntö yritystäsi kiinnostavista tuotteista.

Palaute ja muut asiat

Anna palautetta, jätä reklamaatio tai ota yhteyttä muissa asioissa.

Raportit

Tilaa liittymä-, laskutus- ja käyttöraportteja.

 

Hyvä yritysasiakas – tervetuloa asioimaan Soneran kanssa

Valitse yrityksesi koko alla olevista vaihtoehdoista