• Ohjeet ja vinkit

    Katso vastaukset yleisimpiin kysymyksiin tai etsi valmiita ohjeita.

  • Asioi Omilla Sivuilla

    Hoida vaikka lisäpalvelujen tilaus tai muuttoilmoitus Omilla Sivuilla.

  • Kysy verkossa

    Kaipaatko apua? Saat meihin tarvittaessa yhteyden netissä.

  • Puhelinnumerot

    Asiakaspalvelun puhelinnumerot ja aukioloajat.

Kokeilitko jo näitä?

Hoida asiat Omilla Sivuilla silloin, kun sinulle sopii.

Omilla Sivuilla hoidat laskutusasiat, tarkistat PUK-koodin ja hallinnoit kaikkia palveluitasi

Kirjaudu Omille Sivuille

Asiakaspalvelu (ma–pe 8–20, la 9–16.30) Poikkeavat aukioloajat

Autamme yksityisasiakkaitamme kaikissa asiakkuuteen kuuluvissa asioissa.

Katso lisätiedot
0200 1 7000 (mpm/pvm, myös jonotusajalta) Vastausajat ja valikkorakenne

Vikapalvelu (ma–pe 8–20, la 9–16.30) Poikkeavat aukioloajat

Autamme teknisissä ongelmatilanteissa ja otamme vastaan vikailmoituksia.

Katso lisätiedot
0206 9 0101 (mpm/pvm, myös jonotusajalta) Vastausajat

Hämeenlinnan alueen vikapalvelu (ma–pe 8–16)

Autamme lankapuhelin- ja kuitulaajakaistasopimuksiin liittyvissä asioissa.

0800 9 2019 (maksuton)

Kiinteistösopimukset (ma–pe 9–15)

Palvelemme taloyhtiöiden edustajia Kaapeli-TV -ja laajakaista-asioissa.

Katso lisätiedot
0200 32333 (mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Myyntipalvelu (ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Aukioloajan ulkopuolella (la 16.30–20 ja su 9–20) voit jättää meille soittopyynnön.

Katso lisätiedot
0800 133 133 (maksuton)

Helpson (ma–pe 8–21, la 9–17)

Neuvomme ja opastamme teknisissä ongelmatilanteissa puhelimitse tai paikan päällä.

Katso lisätiedot
0600 10 100 (1,99 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm)

Kokeilitko jo näitä?

 
 

Hyvä yritysasiakas – tervetuloa asioimaan Soneran kanssa

Valitse edustamasi yrityksen koko alla olevista vaihtoehdoista, jotta voimme palvella sinua mahdollisimman hyvin.