• Ohjeet ja vinkit

    Katso vastaukset yleisimpiin kysymyksiin tai etsi valmiita ohjeita.

  • Asioi Omilla Sivuilla

    Hoida vaikka lisäpalvelujen tilaus tai muuttoilmoitus Omilla Sivuilla.

  • Kysy verkossa

    Kaipaatko apua? Saat meihin tarvittaessa yhteyden netissä.

  • Soita meille

    Soneran asiakaspalvelunumerot, aukioloajat sekä puheluhinnat.

Kokeilitko jo näitä?

Asiakaspalvelu (ma–pe 8–20, la 9–16.30) Poikkeavat aukioloajat

Autamme yksityisasiakkaitamme kaikissa asiakkuuteen kuuluvissa asioissa.

Katso lisätiedot
0200 1 7000 (mpm/pvm, myös jonotusajalta) Vastausajat ja valikkorakenne

Vikapalvelu (ma–pe 8–20, la 9–16.30) Poikkeavat aukioloajat

Autamme teknisissä ongelmatilanteissa ja otamme vastaan vikailmoituksia.

Katso lisätiedot
0206 9 0101 (mpm/pvm, myös jonotusajalta) Vastausajat

Kiinteistösopimukset (ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Palvelemme taloyhtiöiden edustajia Kaapeli-TV -ja laajakaista-asioissa.

Katso lisätiedot
0200 11 611 (mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Myyntipalvelu (ma–pe 8–20, la 9–16.30)

Aukioloajan ulkopuolella (la 16.30–20 ja su 9–20) voit jättää meille soittopyynnön.

Katso lisätiedot
0800 133 133 (maksuton)

Helpson (ma–pe 8–21, la 9–17)

Neuvomme ja opastamme teknisissä ongelmatilanteissa puhelimitse tai paikan päällä.

Katso lisätiedot
0600 10 100 (1,99 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm)

Jätä soittopyyntö

Kiireettömien asioiden hoitamiseen suosittelemme varaamaan ajan – soitamme sinulle takaisin. Tästä voit myös muuttaa tekemääsi varausta.

Kokeilitko jo näitä?